jeudi 31 décembre 2009

Bienvenue

Bonjour à tous,

Bienvenue sur ce blog, ici je vais vous montrer les cartes que je fais, ce sont des exemples, car je n'arrive pas à faire 2 x la même.
Si un de ces exemples vous plaît, n'hésitez pas à prendre contact avec moi, et j'essayerai de satisfaire vos souhaits de cartes au mieux.
Merci de votre visite ici.

2 commentaires:

Tiziana a dit…

Hi Valérie,
thank you for your visit on my blog.
Your cards are fantastic. I love colors and your technique.
Au revoir
Tiziana

All Pink girl a dit…

Just stopping by to tell you about the exciting new Challenge blog that has just been announced, packed with fresh creative ideas, to be run by myself and Ann (madgesty loves to create). Please stop by the link below and check out the brilliant blog candy on offer and how you can become involved. See you there xxx
The Next Level.